Min uke med sosiale medier, uke 24

Apples utviklerkonferanse WWDC åpnet mandag kveld med lanseringen av de største endringen siden den første iPhone. Blant annet deres nye OS X Mavericks, som er den nye utgaven av deres Uni-baserte operativsystem for datamaskiner. DinSide fulgte lanseringen live mandag kveld, minutt for minutt

Mine 5 utvalgte innlegg denne uken er:

1. Memo to the modern COO
Marketing guru Seth Godins notat til COO om kundeservice

2. The Mobile Shopping Life Cycle
Mobil påvirker handlemønsteret vårt og på grunn av smarttelefoner og nettbrett må markedsførere fundamentalt revurdere ting.

3, Could Big Data Spur Semantic Web Development?
Semantisk web, eller web 3.0, blir ofte fremstilt som neste generasjon Internett. Ledet av World Wide Web Consortium (W3C), er målet å konvertere gjeldende websider med ustrukturerte og semi-strukturert informasjon inn i en «web of data».

4. Introducing Hashtags on Facebook
Hashtag brukes allerede aktivt i andre sosiale medier som Twitter og Instagram. Onsdag ble hashtag også innført på Facebook

5. STUDY: Facebook Sponsored Stories Bring Results, But Value Can Be Found In Other Ad Types
Undersøkelse utført av Salesforce.com viser at Facebook Sponsede reklamer gir resultater, men det det finnes også verdi i andre annonsetyper

Ønsker alle en god uke

/Terje

Advertisements
Dette innlegget ble publisert i Sosiale Medier og merket med , , , , , . Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

Fyll inn i feltene under, eller klikk på et ikon for å logge inn:

WordPress.com-logo

Du kommenterer med bruk av din WordPress.com konto. Logg ut / Endre )

Twitter picture

Du kommenterer med bruk av din Twitter konto. Logg ut / Endre )

Facebookbilde

Du kommenterer med bruk av din Facebook konto. Logg ut / Endre )

Google+ photo

Du kommenterer med bruk av din Google+ konto. Logg ut / Endre )

Kobler til %s